Uppsala / Landskrona

Ja bor i Uppsala nu. Har bott här i 3 veckor och 5 dagar nu men det känns på ett sätt som det är mycket längre och saknaden efter alla i LA är obeskrivlig.
Första dagarna jag va här så kändes det som jag var i en helt annan värld. Man märkte att man verkligen var långt borta från Landskrona. Det är verkligen mycket skillnad. Här är så lugnt så man undrar om människorna lever här. Nästan som en kulturkrock. Men det positiva är iaf att man har gått ner som in i för man tappar verkligen aptiten här. Man får tvinga i sig det.
Vet inte hur det känns med skolan. Det är jobbigt att man inte har alla böcker och att dom är så dyra att beställa. Trodde att skolan skulle va mycket större och att dom flesta programmen låg i den skolan men hela lärarprogrammet är i en egen byggnad men det är ändå stort. Men jag hoppas att det ska gå bra.

Jag saknar Landskrona så mycket. Längtar verkligen tills jag ska dit igen. Kärleken till Landskrona kommer aldrig försvinna <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har jag läst, gött att du har uppdaterat

2008-02-02 @ 23:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0