Hur tänker du ?

Hur kan man bete sig så ? Hur kan man va så egoistisk ? Hur kan man ljuga sina egna föräldrar rakt upp i ansiktet utan att blinka ? Ens föräldrar som har slitit som djur ända sen dom satte sin fot i detta landet bara så deras barn ska få det bra och få allt det dom inte själva hade när dom växte upp och ändå alltid haft tid för sina barn och alltid sagt hur mycket man älskar dom och alltid kramat dom och aldrig låtit dom känna sig oälskade en endaste sekund. Det handlar om min egen familj så därför ska jag inte gå in på detaljer om vad som har hänt eftersom jag inte vill att alla ska veta hur man kan bete sig mot sin familj och göra sina föräldrar så oroliga och ledsna och lura dom så mycket så att dom vet inte vad dom ska göra. Jag vet mycket väl att jag är ingen Moder Teresa och jag har gjort mååånga misstag men jag erkänner dom iaf. Jag vet att bara för man erkänner dom så blir dom inte ogjorda men man kan försöka bättra sig och inte göra om samma saker. Allt dumt jag har gjort har jag valt helt själv och kan inte skyllas på någon annan. Det var jag själv som valde att stoppa fingrarna i halsen och spy i flera år , att stå och hänga på gatan nånstans med massa folk och trakassera andra människor bara för det va kul , att ha mycket droger omkring mig , att va tillsammans med killar som sålde , att hota folk , att vara nära att bli polisanmäld många gånger utan att bry mig det minsta , att alltid bråka , att hoppa på nån så fort jag såg nån jag inte gillade och mycket mycket mer. Jag har haft dom bästa föräldrarna som finns och det finns inte en enda sak som man skulle kunna skylla eller klaga på. Vi har aldrig haft mycket pengar och har haft det jobbigt med räkningarna men det har alltid funnits mat på bordet och framför allt så har det alltid funnits kärlek. Dom har ställt upp och alltid gjort allt för att vi ska må bra men samtidigt varit stränga med rätt saker och vi har haft många stora bråk för att jag inte har hållt med om saker och jag har varit jättearg på dom och bara längtat tills jag skulle flytta hemifrån för att slippa dom men sen har det ju gått över. Men bättre barndom hade man inte kunnat önska. Så att den egoisten ska behandla dom så och göra dom så ledsna och besvikna och arga och oroliga och näst intill panikslagna kan jag inte förstå och jag hoppas att hennes straff blir långt för har man inget samvete och bara tänker på sig själv och det bara är ens eget fel och man har raserat all pålitlighet och förstört för hela familjen så förtjänar man allt man kommer få. Jag fattar inte vad som har hänt med henne. Man tycker man borde känna sin egen syster men tydligen inte.

Kommentarer
Postat av: Linda

Får hoppas hon kommer idag! Finns här...

2008-01-02 @ 11:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0