Landskrona tack för allt

Ja nu är det mindre än 8 timmars tills jag ska iväg. Flytta hemifrån till Uppsala. Lämna LA. Jag kommer tracka er alla för att veta exakt allt som händer i LA när jag inte är här :D .. Var ute med LInda sen Mirre och fotade GA och Koppargården och Silvergården. Mina barndomsområden. Kommer sakna så många. Tack för alla underbara minnen och tider. Tack för att jag har älskat att komma tillbaka till Landskrona varje gång jag har varit i nåt annat land eller bara i Malmö. Tack för att jag fick uppleva exakt allt här. Tack för skoltiderna. Tack för alla galna tider. Tack för exakt allt. Kommer aldrig glömma allt. Min själ och hjärta kommer alltid att tillhöra LA. Tack för att jag har fått växa upp här och sett allt. JAG KOMMER ALLTID ÄLSKA LANDSKRONA !

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu måste u få komma in på internet!!

2008-01-22 @ 08:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0