Lista

HAR JAG:
Sagt nej till samlag:
Jaa
Varit medvetslös: Nej
Hånglat med nån riktigt ful: Jaa
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll: Nej
Gjort något riktigt dumt: Jadååå
Gjort något du verkligen ångrar: Jaa
Blivit full på ett släktkalas: Nej
Varit full i skolan: Nej
Blivit portad ifrån en krog: Nej

Varit full på julafton: Nej
Varit nykter på nyårsafton: Jaa
Slagit sönder en tv: Nej
Önskat att du var det motsatta könet: Tror jag inte
Varit gravid: Jaa
Fått barn: Nej
Överdoserat: Jaa
Åkt ambulans: Nej
Gjort nåt olagligt: Jaa
Fått din mamma att gråta: -
Blivit polisanmäld: Kanske
Slagit ner någon: Jaa
Skämts över dina föräldrar: Jaa
Skämts över dig själv:  Jaa
Ätit från en papperskorg: Nej
Kissat ner dig av skratt: Jaa haha
Sagt jag älskar dig och menat det: Nej
Bråkat med din pojkvän/flickvän: -

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng:
Min syster
Såg dig gråta: Gråter typ aldrig
Fick dig att gråta: Kommer inte ihåg
Du delade en drink med: Vet inte
Du gick på bio med: Nån kille
Du gick på stan med: Min syster
Skällde på dig: Min syster
Skickade ett e-mail till dig: Vet inte

BLANDAT:

Tar du droger: Nej
Dricker du: Jaa
Vem är din bästa vän: Den i framtiden som e en bra lyssnare
Vad är du mest rädd för: Att drunkna
Vilka kläder sover du i: Underkläder
Vart vill du gifta dig: Katolska kyrkan
Vad hatar du verkligen: Folk som inte står för vad dom tycker , Folk som klagar för småsaker
Varit kär: Jaa
Är du ett hälsofreak: Absolut inte
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Inte direkt kär men intresserad av kanske
Är du ensam nu: Nej
Vill du ha barn: Jaaaa !

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Jaa
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Jaa
Sagt jag älskar dig: Nej
Velat säga till någon att du älskar den: Nej
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Jaa
Kramat någon: Jaa
Kysst någon: Nej

HAR JAG
Digitalkamera:
Jaa en cp
Telefon på rummet: Mobil iaf
Egen dator: Jaa
Könssjukdom: Nej
Husdjur: Nej
Bra kompisar: Några
Pojkvän/Flickvän: Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0