2008.07.01

Ja nu har jag fått tillbaka datan , fick den igår och det kändes sååå underbart när han i affären sa att den va klar. När jag stod och väntade på att han skulle bli klar med nån annan kund kom jag på att jag givetvis hade glömt min dataväska hemma så tänkte köpa en ny men han i affären sa att jag kan ta den i en påse så han la två påsar i varandra och det gick jättebra men verkligen tungt. Sen plus att jag gick och handlade så släpade på en data jätteförsiktigt och en jättetung matpåse. Så kom hem och satte igång datan direkt och det kändes sååå underbart :D . Kändes som jag inte hade varit inne på flera månader men det var bara typ 2 lååånga veckor :P . Sen städade jag och sen åkte till sthlm vid 21.10 och mötte min lillasyster på centralen så vi gick till McDonalds och sen åkte hit till Uppsala så vi var hemma runt 00.20 . Så idag ska vi nog ut och äta på nationen och så och sen får se.

Ja och min mobil är redan cp. Fick den dan innan jag åkte hit igen från LA och nu kan jag inte skicka meddelanden. Kan skicka mms men inte sms. Har ringt till dom Kundservice tusen gånger men dom sa att jag skulle sätta in kortet i en annan mobil och kolla om det funkade då och det gjorde det så det är fel på mobilen och inte kortet. Så får lämna in den men ska kräva att jag ska få en ny mobil så länge för det är inte meningen att den ska gå sönder efter en vecka. Måste bara hitta mitt garantipapper.

Dom här veckorna utan datan har varit helt jobbiga när det egentligen är ens enda kontakt med omvärlden och alla från LA :P . Sen när man inte kunde skicka meddelanden heller .. Låg och tänkte för nån dag sen om det är så här det känns att va mobbad :P

Nej skriver mer sen eller imorgon ska nog äta nu ..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0