Slappa dagar

Såg nyss Sverige - Grekland och Sverige vann med 2-0 hurray hurray :D Men inte konstigt med öveerheta Zlatan ;) ..
Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna. Har typ bara varit hemma hela tiden och tagit det lugnt. Ska plugga imorgon hur mycket det än tar emot. Vill få det överstökat så jag slipper det sen.

Om du bara visste hur mycket jag tänker på dig hela tiden. Du betyder mer för mig än du anar och vad jag nånsin kommer våga säga.

Vädret var mycket skönare idag. Iaf lite kallare och det såg ut som det skulle bli regn men kom inget. Hoppas bara att det inte regnar på studenten. Hade ju helt perfekt väder för 2 år sen. Vill till tältet detta året också och ska dit också. Vet inte om jag ska köpa nya kläder till då. Trodde inte att jag skulle va här på studenten så har inga direkt finkläder här. Känns som man kommer känna sig som man är 100 år i tältet :P men skönt iaf att Josse är lika gammal som jag haha :D .

Har inte rört min egen data på flera dagar nu så får lämna in den sen i Uppsala.

Nej Mirre ringde precis så ska ut och träffa henne nu en stund :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0