Högsta önskan

Det är verkligen hemskt att vissa inte kan leva sina liv hur dom vill. Det är stor skillnad mellan att vara rädd om någon och att kontrollera någon. Det är fruktansvärt att se dag ut och dag in.

Har mest bara varit hemma idag sen ute med Mirre ett tag och så. Vi gick till en lekplats och snackade och där hade kommit en ny sån sak som snurrar så satte mig i den och snurrade och snurrade så kunde knappt stå på benen sen haha. Mirre mådde illa bara av att kolla på mig haha :D ..

Undrar om min högsta önskan kommer gå i uppfyllelse snart. När den gör det kommer allt annat bli sååå mycket mindre viktigt. Det kommer va den lyckligaste dagen i hela mitt liv. Kommer aldrig mer be om nåt när det väl händer :)

Innan jag åker upp igen skulle jag gärna vilja träffa Selma's kurator igen men hinner nog inte. Har inte sett henne sen slutet av trean. Men hon kanske är i stan på fredag. Hon har nog inte dom bästa minnena från mig i gymnasiet men hon har hört från andra att jag inte är direkt så som då nu iaf ;) .

Har en sån nervös känsla nu och varje gång jag har det så händer det nåt stort. Det värsta med dom känslorna är väntan på att det som ska hända ska hända och man vet inte om det är nåt bra eller dåligt.
Skulle vilja gå och spå mig men vet inte var. Vill höra från nån att det är nån bra som spår för det finns så många som lurar en så vill höra från nån som har varit hos nån där det som har sagts har stämt. Säg gärna till om nån vet nån bra :) .

Har inte så mycket att skriva idag men kommer väl mer sen :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0