Äntligen i LA

Ja nu är jag i LA äntligen :D . Tog tåget från sthlm 17.40 och va framme i Lund typ 21.50. Så träffade Linda en stund då och sen tog tåget hit till LA och den känslan när man gick av tåget går bara inte att beskriva .. Man kände typ Landskronalukten igen och det var precis lagom varmt så ville bara springa hit men ville inte skämma ut mig så haha. Så kom hem och överraskade dom och så för hade ju inte sagt att jag skulle komma :) .. Sen idag har jag bara tagit det lugnt. Måste göra lite saker till skolan imorgon. MÅÅÅSTE !!

Sen min data har blivit cp. Den funkar inte och det står att mitt windows nånting inte är äkta så fattar inte alls va det betyder :S .. Stod att jag skulle skriva in min produktnyckel eller nåt så gjorde det men det var inte rätt så fattar inget nu :( . Onödigt bara att släpa med den hit sen funkar den inte. Har försökt en massa saker och vill helst bara slänga den i väggen nu :@ .. Men kanske ett tecken på att jag inte ska sitta vid datan när jag är här utan va ute och sånt ;) .

Men det är såååå underbart att vara här :D . När jag va på väg från tåget igår kände jag bara den känslan att det är här jag hör hemma och så är det :)

Får se när jag lägger mig nu idag. Känner mig helt pigg så blir nog inget sovande på ett tag :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0