Kul dag :D

Vaknade först vid 8 idag av att det var ungefär 1000 grader i rummet. Men la mig på andra hållet och somnade om igen. Sen vaknade igen senare av att nån äcklig fågel utanför väsnades och jag hatar ju fåglar mest av alla djur. Så blev jättearg men la kudden över huvet igen och somnade om. Så vaknade igen vid 10 så gick upp då. Sen vid 12 typ tror jag åkte vi till Tullstorp och skulle köpa några blommor och sen när vi var på väg hem igen såg jag Josse så sprang till henne och vi gick och fikade vid torget. Vi hade inte träffats på över ett halvår. Och vi pratade om massa saker och det va såååå kul :D . Har saknat nån som är en bra lyssnare. Men alla minnen vi har från gymnasiet är bara bääst. Så vi påminde varandra om såna saker som hände då som vi hade glömt och vi bara satt och skrattade hela tiden :D . Vi har alltid sååå kul haha. Var alltid nåt som hände var vi än var och vad som än hände. Även om vi båda har förändrats så känns det precis som innan. Känner en sån trygghet på nåt sätt när jag är med henne. Vi har upplevt mer tillsammans under åren än va jag säkert kommer uppleva under hela livet. Så glad att vi inte blev ovänner när vi slutade umgås , Det rann ju bara ut i sanden för vi ville olika saker i slutet av gymnasiet men vi hade aldrig nåt bråk eller var sura eller nåt. Bara att vi förändrades åt olika håll så det är skönt att när vi träffas nu är allting precis som innan :D .. Hahaha hade helt glömt bort att hon grät när vi gjorde en sak haha. Bara vi som vet vad det handlar om men det är sååå roligt hahaha :D . Men vi ska höras på fredag på studenten iaf så vi kan gå till tältet :D .

Ja och min data är fortfarande cp. Får väl lämna in den när jag kommer till Uppsala igen men kommer inte betala ett enda öre för att dom ska laga den. Har haft den nu i 1 månad typ sen dom lagade den och det är inte meningen att den redan ska gå sönder om jag inte har gjort nåt fel. Måste bara hitta mitt garantipapper men det ligger där uppe nånstans. Så dom kan sätta igång och fixa den direkt utan att kräva nånting. Har inte betalat flera tusen spänn för att dom ska göra ett dåligt jobb.

Ska vara här till den 17/6 nu :D Börjar jobba den 18 så det känns jättebra :D . Hade ju helst varit här hela sommaren eller allra helst hela livet men ska ju komma till karnevalen i vilket fall som helst så det blir inte så länge. Behöver bara vara ledig i 3 dagar då ju. Eller kanske 4 eller 5 för att åka upp men ändå. Måste beställa biljett upp också.

Har börjat fundera på att kanske ta ledigt från lärarutbildningen och läsa språk istället. Skulle kunna tänka mig att bli tolk i spanska och engelska. Kan ju båda språken jättebra och det är ändå kul att göra nåt man är bra på. Har jättelätt för att lära mig ett språk snabbt. Har funderat på det nåt år nu att bli tolk så ska se hur jag gör. Valde ju spanska i trean i gymnasiet för att slippa göra nåt och bara få ett gratis betyg och det funkade ju , fick mvg ;) .

Nej ska väl sitta här ett tag nu och sen gå till tvn eller nåt :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0