Är i LA :D

Är i LA nu .. Det är konstigt så mycket man har vant sig vid allt i Uppsala med folket och allt. Har inte varit ute idag men kan tänka mig att det är ungefär likadant och har vant mig vid mycket folk ute fram och tillbaka hela tiden. Men LA är och kommer alltid va bäst :D . Men resan hit gick bra iaf och gick lite i Sthlm också. David kom till stationen och mötte mig och Jessica så vi gick lite rundor.

Egentligen första gången jag va där . Den andra gången räknas egentligen inte för såg ju bara stationen då. Men kul att se iaf och lära sig lite saker typ att dom på NK är rasister så man vet att man inte ska gå in där nästa gång man är i Sthlm. David sa redan innan vi gick in att dom kommer kolla snett på han och mig så vi va där bara i typ 30 sek. Sen om vilka folk som alltid är på samma gata och håller på med konstiga saker också och sånt.

Sen tog tåget typ 17.30 och dom första två timmarna gick jättesakta så satt hela tiden och pratade i mobil och bläddra i alla tidningarna jag hade köpt. Men sen tredje och fjärde timmen gick jättesnabbt. Var typ en halvtimme försenad men det märktes inte så mycket. Hade ändå musik hela tiden så tiden går mycket snabbare då. Så åkte hit och la mig vid 00.30 typ men vaknade ändå vid typ 9.30 men vaknar alltid tidigt nu för tiden. Kändes konstigt att vakna upp här. Har verkligen vant mig vid allt där uppe mer än jag trodde.

Saknar Gulbahar :) Sätt på din mobil tack ! :D Men ska bli kul att se dig igen så vi kan snacka om allt igen och massa :D ..

Måste plugga också till redovisningen på onsdag men det känns inte som det kommer va så jobbigt. Men det kommer säkert va jättejobbigt sen när jag sätter igång. Kommer va helt död på onsdag i skolan. Kommer på tisdag på kvällen men det är ändå lättare att hitta tåg och så på väg tillbaka men som tur va så hjälpte David mig där för jag fattar inte tabeller och sånt men det va ändå lättare i Sthlm än jag trodde.

Det som känns skönt här är att folk glor inte på en när man pratar i mobil och sånt bara för man pratar skånska. Men en sak som Uppsala och Malmö har gemensamt är att alla glor. Fattar inte varför det är så men men . .

Ska nog snart lägga mig. Har varit trött hela dagen sen igår .. Godnatt :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0