Helgen

Var i Hbg i fredags med Mirre och Gentiana och jag va sen som vanligt och hade ingen biljett så fick gömma mig inne på toan i tåget hela vägen medans Mirre och Gentiana satt där ute så hörde jag att den biljettmänniskan kom så skickade jag ett meddelande till Mirre och frågade om dom kom och tog biljett så Mirre bara skrek : JA ! hahaha :D . 

Sen efter åkte jag och Mirre tillbaka till LA och gick och handlade och sen hem till henne. Så efter ett tag kom Albulena och vi bara låg och kollade på tv och sen gjorde mat. Sen gick vi ut en runda i området och vi satte oss där vid Netto så kom där några killar på moppe och stannade där vid oss och bara satt och kollade på oss så Mirre bara ja vi känner inte er hejdåå , Hahaha så roligt det lät :D .. Sen kände vi oss helt iakttagna efter att dom hade åkt igen , det kändes verkligen som nån stod och gömde sig bakom hörnan och kollade på oss. Men vi såg ingen men alla kände sig som nån va där. Men sen gick vi och satte oss i busshållsplatsen där vid badet för att slippa vinden sen gick hem till Mirre igen och bara tog det lugnt tills jag gick hem igen.

Men så kul det var haha jag lekte alban och alla tycker jag borde bli alban för jag kommer in i allt direkt haha :D . Och det känns helt naturligt så kanske är ödet haha :D
Sen igår va jag i Lund hos Linda en stund sen åkte vi till LA . Känns underbart att säga att man är i LA :D

Idag måste jag plugga. Måste bli klar med det som ska redovisas på onsdag. Ska nog till Malmö imorgon med Mirre så hinner inte då. Och vill gärna bli klar med min VFU rapport också men har iaf på mig till 8.15 nästa måndag men ska för en gångs skull börja i tid så jag slipper sitta där halva natten och sen va helt död i skolan nästa dag.

Men får väl börja nu då .. eller om en stund kanske :P

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0