LA imorgon

Ska till LA imorgon för första gången sen jag flyttade hit. Är över 2 månader sen jag va där sist men det känns som mycket längre. Har kommit in i allt här och hittar nästan överallt och skolan är väl okej även om man inte fattar nåt mest av tiden. Ska bli skönt att höra skånskan igen iaf hehe. Men ska bli skönt att se hur det är med allt och alla. Tack alla som har ringt typ varje dag bara för att höra min röst och kolla hur jag har det här uppe :) . Har inte börjat packa än så får väl göra det nu så jag iaf kan få några timmars sömn. Har redovisning imorgon men ändå rätt skönt att ha det ur vägen sen när man åker ner. Ska träffa min grupp klockan åtta imorgon och ska dit med hela resväskan men tror att det är rätt många utifrån som ska hem nu på påsken. Men ska ju bara va borta i typ 6 dagar så ska inte packa så mycket.
Var i skolan idag till typ 19.30 och väntade på att Jessica skulle bli färdig. Har aldrig varit i skolan så länge innan. Så duschade nästan direkt när jag kom hem och skulle egentligen börja packa men fastnade här :D . 

Åker från Uppsala vid 13 imorgon så är i Sthlm lite innan 14 så får vänta några timmar men bättre att va där långt innan för blir så nervös annars :D .. Skönt iaf att inte åka själv så man har sällskap dit och nån att prata med.

Kommer sakna Gulbahar :D 

Men ska packa nu och sova .. Godnatt :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0