Lugn helg

Vet inte va jag ska skriva men det har varit en lugn helg iaf . Har inte gjort nånting utan mest bara suttit vid datan och tråkat. Var ledig i fredags så va och fikade med Gulbahar sen inte så mycket mer. Sitter mest nu och väntar på att avsnitten av Americas next top model ska laddas ner klart så jag kan se det. Måste ju ladda ner allt nu när jag inte har kabel-tv. Ska träffa dom i min grupp klockan åtta imorgon i skolan så måste ta bussen klockan 7 typ och denna gången ska jag kolla vilken jag går på så det inte blir fel igen haha :D
Ajaa ska väl se det nu , det har gått typ 95 % så snart klart sen får jag se va jag gör. Ska nog bara ringa Gulbahar sen och sen bara duscha , äta och lägga mig :)

<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

bli vän med mig :D

2008-03-02 @ 20:27:42
URL: http://Saaandrra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0