Underbar praktik

Sista dagen på VFU'n idag. Det va helt klart den bästa praktiken jag nånsin har varit på :D .. Personalen och barnen va helt underbara ! Kommer sakna dom jättemycket. Längtar tills jag ska dit igen i april eller maj. Var bara där en vecka men kändes som mycket längre för man lärde känna alla barnen typ efter en dag.
Fick ett jättebra omdöme och gav dom mitt nummer så dom kan ringa om dom behöver folk :D .

5 dagar tills jag ska till Landskrona igen :) . Har verkligen saknat det och framförallt skånskan :P Men det är rätt kul när folk tittar på en ute när man pratar för dom är inte vana vid att höra skånska här uppe har alla sagt.
Får se vad som händer i helgen. Ska nog träffa Gulbahar men annars nog inte så mycket.
Men är överlycklig iaf att praktiken gick så bra :D

<3

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0