Fått min data :D

Har äntligen fått tillbaka min data igen :D . Känns som julafton haha .. Kommer nog sitta här lääänge nu :D .
Måste ladda ner allting nu men det gör inget så länge jag får tillbaka det. Dom kunde inte rädda mina saker så alla mina bilder , musik och allt annat är helt försvunnit :S .. Bryr mig inte så mycket om dom nerladdade sakerna men bilderna ville jag verkligen ha kvar. Där va bilder från 2003 och sånt . Har ju lite bilder i bilddagboken och lunar men låångt ifrån alla men det är väl sånt som händer :S .. Det gick på över 2500 så får spara nu men har ju haft pengar undansparade ifall det skulle va nån kris. Men lovar iaf att aldrig mer få damp på datan igen , får ta ut min ilska på nåt annat istället. Får slå in i väggen istället eller nåt haha. Håller på att ladda ner 38 olika saker nu så hoppas det blir klart idag. Kan iaf se Efterlyst och allt man brukade se på datan som man missar på tvn nu när man inte har kabel-tv.

Började en ny delkurs idag så får se hur den går. Måste gå in och kolla exakt all litteratur och alla uppgifter vi ska göra.

Hur kan man ha " jag orkar inte " som ursäkt för att inte göra nåt för sina s.k. "vänner" ??

Så snabbt tiden har gått nu , klockan e redan över åtta. Kommer bli svårt att slita sig nu haha ..

Men ska väl sitta här en stund eller kanske några timmar och sen sova. Sov typ 4 timmar inatt men det spelar ingen roll är ändå alltid trött i vilket fall som helst hur mycket eller lite man än sover.

Sakna gamla tider .

<3


Kommentarer
Postat av: Kajsa

jobbigt när bilder försvinner! är jätte rädd att alla ska försvinna från vår dator, men jag orkar inte bränna ner alla =P

2008-05-05 @ 20:21:11
URL: http://kajsaholm.blogg.se
Postat av: Klara

hoppas du har haft en bra dag! gå gärna in på min blogg och svara på vem bär upp den bäst (:

2008-05-05 @ 20:22:08
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: M

ha en nice kväll xD

2008-05-05 @ 21:24:54
URL: http://magdorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0