Igår

Så snabbt tiden har gått idag. Vaknade vid 10 typ för att se Englas begravning klockan 11. Så sitter bara vid datan nu och tråkar. Hade jättesvårt att sova inatt somnade nog inte förrän typ 03.
Haha som jag och Fatmire asgarvade igår i bussen :D . Vi satt och lekte att vi va såna barn så Fatmire frågade om vi snart är framme så jag bara jadå så hon bara jaaa och började klappa och hoppa haha som alla kollade. Sen satt vi och sa med helt barnslig röst vi e snart frammeee !! och hoppade i sätet hahahaha :D . Sen kom vi hit och jag bara städade sen satt vi bara och tråkade vid datan och teven. Efter hon gick satt jag bara vid datan och la mig vid 01.30 typ men kunde inte sova. Märks verkligen att ens sovtider har ändrats. Sover mellan 4 - 6 timmar per natt nu. Innan om jag skulle gjort nåt klockan 11 va jag tvungen att sätta klockan men behövs aldrig nu. Kroppen har vant sig vid att nästan aldrig sova så är mest trött hela tiden men kan inte sova.

Denna delkursen nu i skolan är faktiskt rolig för en gångs skull. Har starkt funderat på att hoppa av spec efter den delkursen innan denna men får väl va kvar. Kanske kan byta till Malmö sen istället om jag inte pallar va kvar här uppe.

Min feber är försvunnen iaf så det är skönt men fortfarande lite sjuk.

Varför står det på min msn att jag är online men jag är offline på min egen och andras lista  ??

Ska väl göra nåt nu .. Kommer säkert inte flytta mig från datan men ändån haha :D

<3

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0