Landskrona <3

Fattar inte va jag gör i skolan nu när jag inte börjar förrän om 1 timme typ. Tänkte passa på att skriva ut allting som behövs till denna delkursen men givetvis så e skrivaren cp och skriver bara ut helt vita papper.

Så underbart det är att ha datan tillbaka nu :D .

Saknaden efter LA går inte att beskriva. Känns som det är tveksamt att komma tillbaka hit efter sommaren. Visste nog inte hur bra jag hade det i LA. Eller jo det visste så fattar inte vad jag tänkte när jag flyttade hit. Alla som sprider en massa falska rykten om att LA skulle va det minsta farligt kan suga.

Så kul att se vad folk kommenterar :D Tack för alla kommentarer :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0