Sakna LA

Nu är saknaden efter LA verkligen stor. Måste bara åka dit snart. Har varit på Norrlands nation och skrivit att jag vill jobba i sommar så förhoppningsvis får jag nåt *peppar peppar* .. Den dagen jag kan åka till LA kommer jag springa dit om jag så måste. Men dit ska jag iaf så fort det bara går. Satt och tänkte idag på lektionen att det är ju bara 2 månader sen jag var där men det känns mycket mycket längre.

Tack alla som säger att ni beundrar att jag bara kunde flytta så långt själv utan att känna nån och bara börja med allt helt själv :) och tack alla som ringer bara för att höra med min egen röst hur jag mår :) Det gör så jag saknar LA mer så det kommer va ännu underbarare att komma dit igen :D ..

Kommer va där på karnevalen oavsett vad som händer. Det går inte att missa den hur mycket man än har att göra. Vi måste ju åka alla karusellerna och springa fram och tillbaka hela tiden och sen träffa allt gammalt folk från gamla tider. Dom tiderna .. Dom underbara tiderna.

Grattis Mirre du kommer aldrig glömma denna dagen i hela ditt liv :D

Jaha nu har det börjat med det igen.

Tänker på dig hela tiden. I sommar ska vi se hur allt ligger till.

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0