Överball dag

Så överkul dag idag med Fatmire :D . Vi gjorde min komplettering från VFU'n sen stack vi till stan efter att jag givetvis skämde ut mig som vanligt i skolan och Fatmire höll på att verkligen dö av skratt hon kunde inte andas la sig nästan på golvet men iaf i stan bara köpte jag en ny piercing till mig för råkade spola ner den igår när jag snöt mig. Sen efter det gick vi bara nånstans där vi aldrig hade varit innan och bara gick rundor sen orkade Fatmire inte gå mer så vi satte oss vid nån mur eller va man ska kalla det och bara fotade och sånt. Fatmire sa till alla som gick förbi bara SMIIILE och fotade dom hahaha :D .. Satte mig mitt i gatan med massa trafik så Fatmire skulle fota mig :D . Sen gick vi förbi en sån byggnad med solarium på tredje våningen , frisör på andra och gym på första så vi gick in på alla tre och frågade dom en massa onödiga frågor och dom kollade på oss som vi va helt störda haha :D .. Sen gick vi mot tågstationen och gick till Jessica och Fatmire satt och flippade helt hahaha :D . Sen gick vi till tåget och satt där ett tag och Fatmire åkte hem och jag och Jessica tog samma buss när jag skulle hem. Sen nu sitter jag bara och tråkar men heeeeeelt överball dag med Fatmire :D . Som vi kommer flippa i Malmö och LA i sommar ;) .

Några bilder från idag :D

Min shqiptar och jag :D


Jag mitt i gatan :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0