Fredag

Så mycket pengar jag har gjort av med idag har jag nog aldrig handlat för innan. Gjorde av med lite mer än 1500 på skor , kläder och smink. Köpte 4 par skor , 1 linne och smink. Mitt puder va slut så kände mig helt tom i ansiktet .. Är så van att jag inte får röra mig i ansiktet så kändes konstigt. Men nu kommer jag iaf inte köpa nya skor på nåt år typ. Har haft dom här skorna i snart 2 år så det va väl rätt lagom att köpa nya nu.
Har beställt resa till LA också den 4 juni. Funderar på att inte säga nåt till dom där hemma och typ överraska dom istället. Kommer bli så underbart att komma dit igen :D

Ska verkligen sova ut imorgon. Behöver sova riktigt mycket nu. Är trött hela tiden. Ska sova hela tiden i LA .

Sitter bara och kollar på Vänner nu. Chandler och Ross är bara för härliga haha :D ..

Nej ska nog bara se klart detta och sen se Förortsungar och sen sova. Förortsungar är nog den bästa svenska filmen jag nånsin har sett. Påminner om gamla tider när man själv va liten haha. Hon som spelar Mirre är bara för härlig hahaha. " Jag anmäler dig för våld i tjänsten fattar du !! " Hon är bara sååå söt och rolig :D

LANDSKRONA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0