Tisdag

Slutade klockan 10 idag så det var rätt skönt. Gick till stan sen efter och in på Norrlands nation och sa till dom att min mobil inte funkar mer så jag kan bara nås via mail. Så lämnade min mailadress och frågade om dom skulle lämna det till dom som har hand om det idag så hon bara ja om nån av dom dyker upp idag så jag bara ehm jaja okej . Sen bara gick och handlade och så. Så var hemma redan vid typ halv 12 så la mig och läste tidningen men somnade och vaknade typ 14.30 igen. Måste skicka in 2 saker imorgon men har inte word på datan så håller på och laddar ner det nu men det är helt lång tid kvar så får verkligen hoppas att det är klart imorgon annars vet jag inte vad jag gör.

Har börjat vara så trött på morgonen nu. Inte så konstigt kanske sover bara typ 4 timmar varje natt nu. Igår skulle jag ta bussen 07.19 som vanligt men vaknade 07.10 och det är inte en chans att jag hinner bli klar och gå till bussen på 9 minuter. Så tänkte ta bussen 07.34 istället för att ja jag kan inte bara slänga på mig kläderna och springa iväg , Kan inte gå till skolan utan att sminka mig :$ .. Men iaf hann sminka mig lite och gick efter en kvart så va vid busshållsplatsen typ halv och just då kom bussen så den gick visst 07.29 så hade jag bara gått 10 sek senare hade jag missat den. Så sminkade mig i bussen , Höll på att skämmas ihjäl men brydde mig inte. Hann iaf komma till skolan i tid. Trodde det skulle bli jobbigt efter ett tag att jag är tvungen att byta buss i stan när jag ska till skolan men har inte tyckt det en enda gång så det är skönt iaf.

Ja min mobil funkar inte , Den bara slutade funka helt plötsligt för några dagar sen. Det bara står söker efter nät där det brukar stå comviq så vet inte vad som har hänt med den. Dom från nationen skrev i ett mail idag att dom hade försökt ringa mig men inte kommit fram. Det skämmiga är att jag har fortfarande inte ändrat min telefonsvarare så dom måste ju ha hört det när jag låtsas att jag svarar och bara skriker hallå hallå jag hör inte dig. Borde ändrat den för längesen men vet inte hur man gör och kan tänka mig att alla inte har samma humor som jag. Nu är det ju inte bara kompisar som ringer. Måste ändra den så fort det går. Om det är nån som vet hur man gör så berätta hur man gör tack ! I mailet skrev dom att jag kan provjobba den 11 , 12 , 13 och 14 juni så missar studenten i LA :S .. Det är verkligen synd men nu när jag missar det så oavsett vad som händer ska jag va i LA till karnevalen. Dör hellre än missar den. Det är det roligaste som händer i LA varje år så det går bara inte att missa.

Det är 21 timmar kvar nu på den wordsaken så får skriva allt i blocket nu. Funderar på om jag kanske ska till skolan imorgon ändå och göra det. Hemma fastnar man alltid vid msn och massa annat.

Men måste plugga plugga plugga imorgon !!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0