Helgen

I fredags var sista dagen på VFUn och det kändes så tråkigt att skiljas från dom :/ . Kramade alla så hårt innan jag gick. Man tror att dom som går i sexan ska vara jobbiga och det är då man börjar bli bråkig och säger emot hela tiden men dom här i den klassen var sååå snälla :) .
Sen efter det gick jag hem och bara tog det lugnt. Kände inte för att festa eller nåt så satt vid datan typ hela kvällen ;) .

I lördags tog jag mest bara det lugnt på dagen och sen på kvällen gick jag till Sofie och hjälpte henne att välja kläder och så. Men låg mest bara och kollade på tv hos henne. Så var hemma redan vid 23 så det blev bara sittande vid datan typ resten av kvällen.

Igår tog jag det mest lugnt på dagen och sen gick och handlade med Sofie och softade hemma hos henne ett tag. Sen gick hem och färgade håret. Har bara gjort det en gång sen jag flyttade hit så det var verkligen hög tid. Har ju inte haft råd så det kändes verkligen skönt att göra det för min vanliga hårfärg hade kommit tillbaka alldeles för mycket. Men det blev jättebra iaf så det känns helt skönt att ha den hårfärgen man vill ha nu. Hoppas det kan hålla ett tag nu :D .

Idag har det mest bara varit skolan. Fick värsta flippet när vi skulle ha föreläsning och satt och asgarvade hela tiden. Var verkligen övertrött men hela klassen var lika trötta så vi satt och asgarvade åt ingenting haha. Men brukade iaf lite allvar när föreläsningen satte igång (A) .
Sen när jag gick hem gick jag in om Sofie men va bara där en timme typ. Så nu sitter jag bara här och ska nog snart ta nåt att äta. Ska bara ta det stora steget och resa mig och gå ut i köket :P .

Sån kaos det är nu med snön. Man kan typ inte komma fram nånstans men som tur va gick det bra när jag och Sofie åkte till skolan imorse.

Men ska väl hitta på nåt nu ..

<3



Bild från idag :D

Kommentarer
Postat av: Melinda

Fan va söt du är :D

2008-11-26 @ 22:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0