Senaste dagarna

Dom senaste dagarna har jag mest bara varit i skolan och så . Är såååå mycket att göra och läsa nu :S . Men men det får väl gå ..

I förrgår satt jag och pluggade lite i skolan och så och sen kom Fatmire och vi stack till stan för att hon skulle hyra nån film och sen till tågstationen och väntade nästan en timme på hennes tåg . Vi satt på en bänk och gungade för den va helt lös så jag bara "ska vi knulla på bänken ?" så Fatmire bara började gunga jättesnabbt och stöna så alla vände sig om och kollade haha :P . Sen stack jag bara hem och satt vid datan typ.

Igår var jag bara i skolan och sen åkte jag , Sofie och Fatmire till stan så Fatmire stack efter ett tag och jag och Sofie åkte och storhandlade på Lidl och Maxi och sen var det bara hem och ta det lugnt och så.

Idag i skolan skulle vi ha en dramalektion som jag hade sett fram emot helt mycket och vi satt där och väntade i en halvtimme men ingen lärare kom så till slut tröttnade vi och stack . Lönt att släpa sig upp så tidigt helt i onödan :S . Sen vid halv tre träffade jag min förra lärare för att prata om det jag skulle komplettera i min minirapport så får göra det nån dag. Var faktiskt inte alls mycket så det ska väl gå rätt fort :) . Så åkte från skolan vid 17 med Fatmire och hon mådde illa hela tiden eller ja det tar ju bara 5 min men när vi gick av mådde hon helt illa och behövde spy så hon ställde sig i några buskar och jag bara stod och sjöng för mig själv medans jag stod bredvid och väntade :P . Sen följde henne till tågstationen och hon skulle fråga nåt i nån kassa så jag stod bredvid henne så när vi gick sa en tant "Hallå är det ni som har glömt nåt ?" så såg jag att det var min mobil så tog den så hon tanten bara "Hittelön !" så Fatmire bara "En annan dag" så jag bara "Nej men du kan få en smäll om du inte hade gett mig den" så Fatmire började asgarva så alla glodde hahaha :P . Sen kom hem och gick till Sofie sen och nu sitter man här :P . Ska nog sova snart , börjar 9.15 imorgon så kanske lika bra.

Jag skickar ju sjuuuuukt mycket sms så tänkte idag att jag ska kolla hur många jag har skickat under dagen och det blev 35 . Trodde jag skickade mycket mycket mer men det är väl olika . Kollade bara för nöjes skull :P . Tur dom flesta har comviq iaf :P .

Nu ska jag snart sova tänkte jag så man orkar gå upp imorgon .

<3



Jag & Fatmire idag :D

Kommentarer
Postat av: josse =)

Sv: Okej!

2008-11-08 @ 09:01:39
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Tack! :D

2008-11-08 @ 18:42:19
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0