Fredagen

Igår började med att jag segade mig upp vid 12 typ och fixade mig och tog det lugnt tills jag åkte till stan lite innan 15. Skulle träffa E och fika och så. Sen gick vi till systemet där jag träffa M och det va verkligen länge sen jag träffade han så det var kul att snacka en stund. Han sa att jag va välkommen tillbaka när jag ville och skulle förmodligen ringa mig när det skulle va nåt på Norrland´s som jag inte kommer ihåg nu vad det heter. Hade ändå varit rätt bra för har ju inte jobbat där sen i somras. Så stod och snackade med han ett tag och sen gick vi vidare till Burger King för att E ville äta så satt där en stund och vid 17.20 typ gick jag bort mot stadshuset och skulle möta Kristina. Fick stå och vänta ett bra tag men sen kom hon iaf och vi gick till China Garden.
Helt plötsligt va klockan nästan 19 och det va då vi skulle va hos Donna typ så vi betalade och gick till bussen. Ingen av oss kan gatorna i Gottsunda så vi satt och kollade på den som visar gatorna hela tiden så vi såg ut som värsta turisterna :P .

Sen efter att vi hade gått vilse en gång hittade vi till Donna. Så festade där några timmar och asgarvade och sånt som vanligt :D .
Vid 23 tror jag gick vi till busshållsplatsen och vi hade precis missat den bara för dom andra segade så jag bara " När kommer bussafanen då ?? " eller nånting sånt , har inte så mycket minne från busshållsplatsen men alla bara började asgarva och bara " Åhhhh du e så gullig " hahaha :P
Sen kom vi till stan och det tog så lång tid att gå för att alla skulle typ pissa i omgångar och Donna va aspackad och hade massa saker för sig :P .

Hon och Kristina och en annan tjej ville gå till BJ men det ville inte jag och 2 andra killar så vi tänkte gå till Värmland´s och på vägen träffade vi en aspackad kille som frågade om han fick gå med oss så vi bara jaja. Så vi gick till Värmland´s men dom spelade bara techno och det gillade inte dom andra så vi stack till Norrland´s och en av killarna stack hem. När vi kom dit så försvann han aspackade killen så har ingen aning om var han tog vägen. Vi kom dit typ 00.30 så sista beställningen hade redan varit så det var inte så lönt att va kvar dit. Ringde Donna och frågade var dom var och dom va vid Domkyrkan tror jag. Så jag och en kille gick mot hans buss men han tog en taxi så efter han hade gått var jag helt själv så jag bara tänkte .. jaha . Så gick mot Stora torget och satte mig i busskuren och ringde Donna och frågade var dom var så visade det sig att dom satt på andra sidan gatan i den andra busskuren :P . Så gick dit och väntade på bussen med dom tills dom åkte hem. När dom hade åkt smsade jag Jessica och frågade om hon ville komma dit och ta en cigg så satt och väntade på henne och då kommer en full kille och sätter sig bredvid mig. Jag bryr mig inte utan bara sitter som vanligt. Tänder en cigarett så bara tar han sin cigarett mot min tändare så jag tänder den och sen satt vi och snackade tills Jessica kom. När hon hade kommit gick vi in på Max för att hon skulle pissa men hon orkade inte stå i kö så han killen sa att han vet ett bra ställe man kan pissa på ute så vi gick dit.

Efter det satte vi oss vid busshållsplatsen igen och snackade tills Jessica gick hem. Så T och jag gick och köpte dricka sen satte vi oss vid ån och bara snackade. Vi höll på att frysa ihjäl så vi gick heeeela långa biten hem till mig. Det tog typ en timme men känns inte lika jobbigt när man går och snackar iaf. Tror vi var här runt 03.30 typ.
Så när vi kom hit gick vi och la oss typ direkt. Hade helt konstiga drömmar om kvällen så det var typ en blandning av tankar och drömmar.
Vaknade runt 10 först och sen sov lite hit och dit tills klockan var typ 13.30 och T skulle redan varit på jobbet typ så vi fick skynda oss upp.
Efter det gick jag bara och handlade och har bara tagit det lugnt sen typ. Tiden har gått sååå sakta. Nu är klockan typ 20 och det känns som den borde va typ 23 minst .

Har inga bilder från igår så får be dom andra skicka till mig för vill inte glömma gårdagen :D . Det får blir en gammal bild istället :)

Kärlek&Respekt


Bild från 2008.11.27

Kommentarer
Postat av: isabella

okej :)

2008-11-30 @ 15:04:50
URL: http://izabellaoblom.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det e supermysig o dricka lite glögg till;)

Jooo kika nu har vi pimpat huset med ljusslingor=)

2008-11-30 @ 16:31:56
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Donna

Hahahahahahahaha förhoppnings blir det en till sådan kväll lr ja lite mindre dramatisk på torsdag xD

2008-12-01 @ 01:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0