Love at first sight

Igår började med att det var examination i skolan och det gick bra. Var faktiskt rätt kul. Skolan har varit rolig denna veckan. Man har haft vissa asgarvsattacker iaf haha.

Träffade Fatmire sen och vi följde K i min klass till tågstationen och väntade på hennes tåg. Sen stack vi till systemet och handlade och sen gick till McDonalds och sen åkte hem till mig. Så vi fixade oss och förfestade och sen stack ner till första våningen vid 22.30 typ på fest. Det var sååå kul !! Måste bara säga att det är inte ofta man träffar folk som tänker likadant som en själv och har samma åsikter. Har aldrig träffat så många vänsterpartister som i Uppsala och det känns underbart.
Stod mest bara på balkongen hela tiden och babblade med folk och sen där nere vid porten.
Vad ska man göra när man träffade sin absoluta drömkille men inte vet det minsta om han ?? Inte ens var han bor eller nånting. En kille som har allt man har letat efter och som lever upp till allt man begär. Jag faller mycket för killars stil , klädstil och så. Skulle tex aldrig kolla åt en kille som har kostym och slips på sig och är trevlig hela tiden. Och så igår stod plötsligt killen som lever upp till allt jag nånsin drömt om framför mig. Hiphopare , kort , vänster och massa annat som man inte kan säga utan att folk ska döma en. Vi snackade hela kvällen och så och han va aspackad och ville dricka mer men allt va slut så vi gick upp till mig och hämtade en vinflaska och satt i soffan och snackade och så och till slut bara däckade han och jag somnade efter nån timme och sov ett tag och vaknade vid sex igen men somnade och vaknade runt åtta tror jag.
Runt 9.30 vaknade C och gick efter bara några minuter. Tror jag säkert aldrig mer kommer se han om vi inte hamnar på samma fest igen och det är ju fest här varje helg men vet inte hur länge han skulle stanna i Sverige men han gjorde ett sånt intryck på mig så det känns i hela kroppen nu. Love at first sight <3

Så gick och la mig vid 9.40 typ och sov till 12 tills Fatmire stack hem och somnade om sen igen och sov till 16 typ och släpade mig upp vid 16.45 typ och gick ner till tvättstugan och satte igång en maskin tvätt och gick och handlade. Var tillbaka redan efter 20 min typ så satt vid datan och gick till tvättstugan igen och fixade.
När jag stod där ringde nån med ett 08-nummer mig och tänkte inte svara först för känner ingen i Sthlm men tänkte att det kan ju kanske va nån från Ung vänster så svarade så va det en tjej som frågade om det var María så jag bara jaa så hon bara jag har nog ringt fel så jag bara ja men vem söker du ? Så hon bara María så jag bara ja men det är jag så hon bara ja men det är nog fel María haha :P .

Tänkte lägga mig tidigt idag. Känns lite som denna dagen inte har hänt för sov bort mest av den men brukar bli så. Är rätt bakis men faktiskt inte så mycket som jag trodde jag skulle va. Det var rätt jobbigt när jag vaknade men nu är det nästan helt okej.

<3



Har inga bra bilder från igår så får bli denna . Den är iaf från 2008.11.04  :)

Kommentarer
Postat av: Noomie

tack så mycket för att du tog dig tid och tipsade :)

2008-11-16 @ 10:21:03
URL: http://noomies.blogg.se/
Postat av: Mickey The Classmate

Cool! Det är något med dig Maria men killarna verkar ju uppenbarligen digga dig =)

2008-11-21 @ 03:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0