Vill tatuera mig

Vill tatuera mig igen men har absolut ingen aning om vad. Vill tatuera in nån text eller nåt men vet inte riktigt vad för nån. Vet iaf att jag vill ha det på spanska eller kanske arabiska. Många tatuerar ju in Carpe diem och så men vill inte ha det riktigt för det är så många som redan har det. Är ju lite trött på min gamla tatuering på benet , har haft den i 3 år nu och har funderat på att ta bort den och kanske sätta ditt en drake istället men får se hur jag gör.
Men ni kanske kan komma med lite förslag med nåt ordspråk eller så :)

Min tatuering nu . Betyder dotter på japanska ..




Kommentarer
Postat av: JOANNA

sv: ja eller hur man vill ju bara ha haha;D

2008-11-09 @ 10:59:36
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: JeniLita *TÄVLING* VINN EN DRÖMVÄSKA

hej hjärtat!! hoppas allt e bra! Ohh ja vill med göra nått nytt. har ju 3 nu men ångrar 2 av dom lite men skit samma haha ja vill utöka med kanske skriva jenilita i svanken men alla har ju där.. ja har min killes namn bak på skuldran och ett hjärta me horn o svans på rumpan och 2 bokstäver där du har din tatto.. får se va det blir,så svårt att bestämma sej.. Pussas

2008-11-10 @ 11:57:14
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0