Helgen

Usch ja nu börjar snart en ny vecka. Helgen har gått alldeles för snabbt. Konstigt att 2 dagar mitt i veckan kan gå så sakta men så fort det är helg bara springer dagarna iväg.

I fredags var jag i skolan och sen gick och åt med Sofie. Sen gick vi hem till mig och bara softa tills hennes föräldrar kom och vi flyttade in hennes saker i hennes nya lägenhet :) . Två hus från mig ju :D

Igår hjälpte jag Sofie att flytta igen men var klart redan efter en timme typ för där va typ 5 andra också. Sen efter det träffade jag Jessica och vi softade här först och sen gick och handlade och jag gjorde mat. Sen satt vi ute på balkongen och dom i korridoren bredvid hade fest så dom sprang in och ut på balkongen men vi brydde oss inte så vi bara snackade vidare och lite med dom så hörde vi en av killarna säga om oss: "Are they coming to the party ??" Så han andra bara: "Yes". Så vi bara kollade på varandra typ "Jasså ska vi det ?? När bestämde vi det ??" Haha :D . Men sen iaf så satt vi och snackade ett tag till så gick Jessica så snackade jag med 2 killar från festen på balkongen så frågade han ena killen om han fick kolla i vår korridor så jag visade han runt och sen gick vi in på festen och alla bara sa till  mig att komma in och sånt så festade och sånt och sen var hemma vid 05 typ .

Hände lite saker där men det får ni inte veta nåt om ;)

Idag har jag bara tagit det lugnt. Träffat Jessica 2 gånger bara. Glöm aldrig att jag kommer direkt dag eller natt vad som än har hänt.

Börjar 14.15 imorgon så rätt skönt. Men på ett sätt skönt också att börja tidigt så man kan slutade tidigt men men.

Tack så mycket för alla kommentarer :D

<3

Vattenpipa :D



Bild från 2008.10.04 .

Kommentarer
Postat av: jenilita

waaaa haha ja vill veta va som hände på festen juuu

2008-10-07 @ 04:40:29
URL: http://blonditamedfotboja.se
Postat av: Anonym

Njam, sådär faktiskt ;-D

2008-10-07 @ 08:25:28
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Debbie

Ja, det går alldeles för fort när man har roligt! håller med

2008-10-07 @ 10:47:33
URL: http://dendardebbie.blogg.se/
Postat av: jessica

haha ja vet hon kan ju få dubbelt så snyggare:) han är inte ens snygg men ändå :)

han är ju stenrik ändå:P

2008-10-07 @ 21:23:58
URL: http://jjessicaas.blogg.se/
Postat av: Leo

Jo gott men äckligt =(

2008-10-07 @ 23:43:06
URL: http://thepreacher.blogg.se/
Postat av: Jessiy

Tack för att du finns där du är så jävla snäll

2008-10-09 @ 01:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0