Igår

Igår började med att jag bara tog det lugnt och var och handlade och så bara. Sen ringde Gulbahar och sa att vi kunde gå ut på kvällen. Sen efter ett tag skickade Sofie ett meddelande och frågade om jag ville ut på kvällen så hon kom hit ett tag senare och vi förfestade och fixade oss och så. Vid 19 tog vi bussen till stan och träffade Gulbahar och vi gick och tog ut pengar och gick till Norrland´s. Så vi beställde och bara satt och pratade och så och jag hade inte ätit på hela dan nästan och drack riktigt stark cider och va helt väck efter ett tag. Tappade helt matlusten så fick tvinga i mig maten. Sen när vi satt ute och rökte kom det 2 killar som vi snackade med men kommer inte alls ihåg vad. Sen gick vi in och han ena killen hade stuckit så han andra kom och satte sig vid oss och vi började prata om politik och sånt som vanligt haha. Sen gick vi ut och rökte och jag bara började spy framför dom andra. Efter det gick vi in igen och drack upp det sista vi hade och sen skulle vi hem och Sofie ville gå och handla nåt att äta på Max så jag och Gulbahar väntade utanför och jag gick och pratade med typ alla som va där utanför. Och dom frågade mig typ om nån här gör nåt dumt mot dig kommer dom från Rosengård då ? Så jag bara jaa . Så dom bara Jaha okeej . Sen frågade en kille var jag tror att han va ifrån. Så jag bara du är alban det syns lång väg. Så han bara började asgarva. Så frågade han om jag kan nån albanska så sa jag det jag kunde haha.

Sen tog vi en taxi hem och jag spydde i trappuppgången precis när vi gick ur hissen. Sen gick vi in här och bädda och sen gick och satte oss på balkongen och sen gick Sofie och la sig och jag satte mig vid datan men kommer inte ihåg en endaste sak jag gjorde där. Tror jag la mig vid 03 sen.

Vaknade vid 09 typ och var fortfarande full så vinglade in på toan men kommer inte ens ihåg när jag la mig igen.
Sen vaknade igen vid 12 typ och mådde sååå illa men bara låg kvar i sängen. Sen gick upp och satte mig vid datan och Sofie åkte hem runt 13 tror jag. Sen dess har jag bara suttit vid datan och mått dåligt.

Det var lite om gårdagen iaf. Synd bara att Uppsala är så litet men förhoppningsvis bryr ingen sig. Alla beter ju sig konstigt när man har druckit.

Resten av kvällen ska jag nog bara ta det lugnt och kolla på film med en tjej i min korridor och sen inte så mycket.

<3



Gulbahar och jag igår. Helt väck är jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0