Igår

Igår vaknade jag redan vid 9 och blev helt förvånad när jag såg vad klockan var. Låg kvar till typ 10.30 eller nåt och segade mig upp sen och bara satt vid datan.
Sen ringde Jessica och jag åkte till stan och träffade henne och vi satt ett tag på Gotland´s och sen gick i stan och kollade lite rundor och sen gick till Jalla och åt. Och han ringde också men det får ni inte veta nåt om ;) . Efter det gick vi hem till Jessica och packade lite inför hennes flytt och sen bara satt och kollade på tv. Sen åkte vi hit och åkte upp på taket med två filtar och satt där och snackade och drack lite vin. När vi satt där kom en massa folk också upp och alla va utklädda i julkläder och nyårskläder så dom måste haft nåt sånt tema :D . Vid 23 typ började det blåsa jättemycket så vi åkte ner igen och gick rundor här och fotade och så. Vi gick ut i trappen för att fota lite där så hörde vi att folk hade fest på första våningen så vi bara gick och kollade vad det var för folk så var där nån vi kände så vi stannade där. Vi snackade med en kille typ hela kvällen och han var rätt snygg men rätt jobbig också. Alla var typ i trappen hela tiden och det var riktigt mycket folk :D . Jag smakade nån vodka han killen hade som verkligen va fruktansvärd så mådde jätteilla så jag och Jessica sa att vi skulle ut och röka så så fort vi kom utanför porten så spydde vi i varsitt hörn haha. Jag tåler verkligen inte vodka så kommer aldrig mer dricka det :/ . Iaf efter det så gick vi tillbaka och träffade en kille i dörren och han va verkligen aspackad så han höll på och ta på sig några tjejskor haha så jag hjälpte han att hitta hans skor så jag hoppas att det var rätt haha. Han var klängig som fan och tafsade och sånt men jag låtsades att jag inte märkte det för han kunde knappt stå på benen. Sen tog han på sig ett par skor så frågade jag om han hittade sina skor nu så han bara " Nej det e dina skor " hahaha :D .  Efter det gick jag och Jessica ner och rökte och sen gick hem till mig igen och sov.

Idag vaknade vi vid 11 typ av att Jessica´s mobil lät så hon gick en stund senare och jag tänkte gå och lägga mig igen men satte mig vid datan istället. Sen har mest bara tagit det lugnt idag , var och handlade innan för hade nästan inget hemma men annars bara suttit här typ. Tänkte tvätta senare men annars händer det nog inte mycket.

Var ledig i fredags men gick till skolan och pluggade för att va klar med det till imorgon för om man inte har gjort en uppgift till då så får man inte komma till seminariet så det var skönt att få det överstökat så man kunde få va lite ledig i helgen.

Bilder från igår finns på
http://marialatiina.bilddagboken.se/p/main.html :)

Tänkte göra nånting nu för känner mig rätt seg . Glöm inte kommentera :D

Bilden är från igår när vi gick och kollade lite på kläder när vi var i stan på dan.

<3



Bild från 2008.09.27

Kommentarer
Postat av: jenilita

haha ja brukar med spy av vodka det e så jävla äckligt iallafall rent fy fan... va mysigt det lät att sitta på ett tak o dricka vin, eller va det en krog som hette så? kram

2008-09-28 @ 17:12:02
URL: http://blonditamedfotboja.se
Postat av: Joanna

Skor eller Väskor? Vore jätte kul med just din åsikt!

2008-09-28 @ 19:14:55
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Alex

Själv pluggar jag till körkortet hehe sj ? :)

2008-09-28 @ 20:12:01
URL: http://www.alex-blogg.se/
Postat av: Alex

Sv: ja då det går bra behöver bara lite motivering ibland :P det låter ju riktigt kull :) har du lång tid kvar på studiorna ?

2008-09-29 @ 09:52:44
URL: http://www.alex-blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe okej ja man måste ju trivas :) inte mycket jobbar och är med vänner och min son är på gymmet ganska så mycket med jobbar inom IT ju nu för ett företag i Köpenhamn.

2008-09-29 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0