Senaste dagarna

Ja nu var det ju ett rätt bra tag sen jag uppdaterade så dags nu .

I fredags tog jag nog mest bara det lugnt hemma och så efter sista VFU-dagen. Kommer faktiskt inte riktigt ihåg men tror det iaf hehe.

I lördags tänkte jag också mest ta det lugnt men sen ringde Jessica så när jag skulle möta henne vid busshållsplatsen hörde jag från hissen att folk på andra våningen hade fest så berättade det för henne så vi bara klampade in där :D . Så gick vi ner till affären och handlade dricka och sen tillbaka och festade ett tag sen ville alla sticka upp till bastun på våningen högst upp men där va fullt så vi gick ut på uteplatsen fyra av oss och bara stod och snackade och sen va alla helt trötta så alla drog hem till andra våningen och jag till fjärde haha ;) . Var hemma tidigt , kom typ vid 02 eller nåt så det var rätt skönt. Så bara satt vid datan ett tag och la in bilderna och sen gick och la mig. Bilder finns på http://marialatiina.bilddagboken.se/p/main.html på 21 september :D

I söndags vaknade jag nog runt 11 och gjorde nog inte så mycket vad jag kommer ihåg. Pluggade nog bara lite på frågorna vi skulle redovisa om VFU´n.

Så i måndags , tisdags och idag har jag bara varit i skolan. Det är rätt mycket som handlar om VFU´n nu men det är roliga saker vi gör. Brukar sitta och diskutera i grupper och berätta om det vi har varit med om där. Måste bara sätta igång med PM´et nu så man slipper stressa. Det ska va inne senast 2/10 klockan 23.55 och måste fixa word på min data eller skriva ner allt i blocket och skriva det på datan sen i skolan , att bara skriva av sen är ju det lättaste. Vill inte få några kompletteringar så kommer verkligen ge järnet !

Har fortfarande inte pratat med syon i skolan om mitt byte men ska göra det imorgon eller iaf bestämma en tid. Innan den 15 oktober måste man söka vad man vill läsa för kurser nästa termin så det är rätt bråttom.

Nej ska nog hitta på nåt nu eller stanna kvar vid datan haha :D

<3


Kommentarer
Postat av: jenilita

jag hittade en tjej som hjälpte mej med min presis

du hittar länken till henne i min blogg, hon gjorde det fort oxå, jätte duktig tycker jag! känner ingen kompis som kan göra dom jag umgås med vet knappt vad en blogg är hehe

2008-09-24 @ 23:25:53
URL: http://blonditamedfotboja.blogg.se/
Postat av: JENILITA

fick du någon hjälp med bloggen? hoppas allt e bra

2008-09-25 @ 10:55:46
URL: http://blonditamedfotboja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0