Senaste dagarna

Ja nu är det väl dags för en uppdatering. Har inte riktigt haft tid den senaste tiden.

Började skolan i måndags så var på introduktion på Universitetet. Glömde givetvis mitt block hemma men dom sa inget man inte redan visste men det var väl mest information till dom som var helt nya. Antecknade lite iaf som kan va bra att veta. Efter det gick vi och fikade i några timmar sen var det bara hem och ta det lugnt.

I tisdags började jag i min nya klass och den verkar va jättebra. Gillade ju inte alls min gamla klass och ansträngde inte mig det minsta att låtsas som jag trivdes. Tror inte nån riktigt trivdes där så ingen brydde sig egentligen. Men i denna klassen nu är det skönare också att där är rätt mycket killar och vi hade ju bara en kille i den förra. Vi är 8 stycken i vårt arbetslag och 5 av dom är killar och jag har mycket lättare att komma överens med killar så det är skönt. Vi fick reda på vilka uppgifter vi ska göra och så och det känns faktiskt som det ska bli rätt kul. Till på tisdag ska vi hitta en saga eller historia som är typ 5 minuter som vi ska berätta för klassen. Ska ändå bli kul och skulle inte förvåna om ingen lyssnar för alla sitter ändå och tränar på sitt eget. Vi får inte ha hjälp av papper så ska ägna största delen av helgen till att lära mig den sagan. Valde nån som handlar om nån hyena. Har faktiskt inte läst igenom hela än men ska snart :) ..

I onsdags var vi lediga så tog det mest bara lugnt. Var nog mest bara hemma tror jag. Kommer inte riktigt ihåg.

Igår började jag skolan 11.15 så tog bussen vid 10.20 för vill alltid va där långt innan. Och vi alla stod utanför klassrummet och väntade men ingen kom och öppnade. Så det var meningen att vi skulle ha arbetslagstid men det kunde iaf kommit nån och öppnat så alla gick och vår grupp gick och frågade nån om hon kunde öppna dörren till klassrummet så vi gick in där men vi pratade mest om massa annat så det var kul :) .. Efter det gick vi och åt och sen åkte jag och en tjej i klassen hit till mig och vi bara tog det lugnt. Sen när hon hade åkt hem satt jag bara vid datan och sen träffade Hannah på kvällen och vi tog en cigg och satt och pratade i typ en timme och under den tiden körde polisen förbi oss sakta typ 10 gånger så vet inte vad dom höll på med. Sen hem igen bara och satt vid datan ett tag och sen gick och la mig.

Idag har jag letat efter den sagan jag ska berätta på tisdag. Ska kanske gå och handla sen annars väntar jag till imorgon. Det är inte så bråttom och har rätt mycket ebb i kassan just nu så behöver spara.

Imorgon ska jag kanske ut med Gulbahar och Hannah annars händer nog inte så mycket mer förutom pluggande. Tänkte försöka plugga så mycket som möjligt idag så jag slipper det imorgon och inte behöver tänka på det imorgon.

Tänkte kanske vila en stund nu och sen plugga plugga plugga.

<3



Bild från 4/9 - 2008

Kommentarer
Postat av: jenilita

Mohahaha bara en kille i klassen shitt! han måste blivit bra feminin efter så många år med bara tjejer:P eller bråkade alla om han o han blev värsta pimpen? hehe

2008-09-06 @ 13:40:39
URL: http://blonditamedfotboja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0