Paniken har lagt sig

Rätt längesen jag uppdaterade nu så nu är det dags ;)

Har mest bara varit i skolan och sen bara tagit det lugnt. Trivs verkligen i min klass. Känns som det är mer min typ av människor och inte bara en massa stud. Har ju iofs bestämt mig för att bli värsta studet nu och jag lyckas bättre och bättre men det är skönt att slappna av ibland också.

Min VFU börjar på måndag och jag har hela tiden trott att jag skulle va tvungen att visa ett polisutdrag iom med att dom har tjatat om det hela tiden för har man inte det så får man inte gå ut på VFU. Så gick till polisstationen igår med några andra men dom äckliga latmaskarna kunde givetvis inte skriva ut det så vi fick några papper som vi skulle fylla i och sen skickas till Kiruna och det skulle ta ungefär 2 veckor att få tillbaka det så jag fick panik. Så gick vi tillbaka till skolan för tänkte att vi kanske kunde faxa det för det skulle gå snabbare men då funkade inte faxen så jag fick ännu mer panik så frågade varför det var så viktigt att ha ett sånt utdrag nu när vi inte behövde det förra terminen så sa hon läraren att jag behöver inget iom att jag började plugga förra terminen och att det gäller bara dom som började plugga nu till hösten. Jaha så jag hade panik i onödan och kan göra min VFU nu :D .

Hade panik för en annan sak också. Hade ju inte fått tag i min handledare och tänkte ringa henne igår men ville inte för va ju inte säker på att jag skulle dit iom att jag trodde jag skulle behöva det utdraget. Så ringde henne idag efter att jag hade ringt fel x antal gånger men fick inget svar så lämnade ett meddelande på den skolans rektors telefonsvarare och hon rektorn ringde upp efter bara en stund och va nog den trevligaste människan jag nånsin har pratat med. Sa massa att om jag inte hittar på måndag så kommer hon och hämtar mig och att jag är varmt välkommen och så :) . Men fick reda på att jag ska va i en sexa och det känns lite konstigt men kan ju va kul att komma till dom äldre. Vem vet kanske ändrar mig och vill jobba med dom i den åldern istället. Nu ska jag dit i helgen och kolla var det ligger så jag inte yrar rundor där på måndag morgon när jag knappt vet att jag lever. Får som vanligt spela pigg när jag kommer dit haha. Men det ska bli kul :D

Kan inte fatta att jag gick på det igen. Shame on you if you fool me once , Shame on me if you fool me twice.

Ska väl hitta på nåt nu :)

<3



Bild från 2008.09.10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0