10 dagar sen

Har inte gjort så mycket idag precis som dom flesta andra dagarna. Saknar tiden när man hade ett liv och gjorde nåt vettigt på dagarna. Eller iaf var ute hela tiden.
Men men är iaf ledig till på onsdag så det är rätt skönt men ska mest bara plugga och sånt.

Försöker fixa biljett till att åka till Landskrona på onsdag eller torsdag och ger bud på Tradera hela tiden så får hoppas mitt bud är högst sen när tiden har gått ut annars vet jag inte hur jag ska göra :/ . Måste bara till Landskrona.

För övrigt så är jag ungefär 10 dagar sen så kanske får kolla upp det . .

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: My

Sv: vi hade urmyxket humor, men han var ju uppenbarligen en sne en.

2009-04-27 @ 13:45:43
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0