Så gick mobilen sönder helt

Ja min mobil har gått helt sönder och kan inte lämna in den , har varit i 2 Telenoraffärer men dom på den ena gav mig nåt nummer jag skulle ringa men sa att dom inte skulle tro på mig att den bara hade knäckts av sig själv och dom andra trodde inte alls på mig och försökte få mig att byta från Comviq till Telenor istället.

Den knäcktes ju för typ 2 månader sen och jag har kunnat ha den tejpad men igår kväll slutade displayen att funka så nu är den helt sönder :/ .
Som alla vet så är min mobil mitt liv och jag kan bara inte leva utan den. Håller den i handen hela tiden var jag än är och jag svarar alltid direkt om nån ringer eller meddelande. Skickar ungefär 400 meddelande om dagen.
Känns typ som jag lever i Lilla huset på prärien nu :P .

Använder ju den som både vanlig klocka och väckarklocka så frågan är hur jag ska kunna vakna på torsdag när jag ska till skolan. Får väl se om jag kan fixa en väckarklocka annars vet jag inte hur det blir :/

Ajaa hoppas era mobiler funkar som dom ska iaf ^^ .

Kärlek&Respekt


( Inte min mobil )


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Haha, först såg jag bilden och tänkte typ "haha, och den tror hon at tde ska laga i nån telenorbutik?"

2009-04-21 @ 21:34:02
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Fatima

Svar: Haha! Oh no, det är mitt ställe haha, jag äter också där väldigt ofta..:D

2009-04-21 @ 21:41:58
URL: http://gustibusmensdatincrementum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0