Backstreet boys 4 december

Såg igår att Backstreet boys kommer till Sthlm den 4 december. Vill sååå gärna gå dit så hoppas nån vill följa med. Dom var ju hela mitt liv från när jag var 9 år tills jag va typ 14 . Man kunde inte ens se mina tapeter för alla planscher. Hade halsband , ringar , pennskrin mm , det tog aldrig slut.

Speciellt Nick var min dröm och jag tänkte på han 24/7 och började gråta första gången jag såg han på riktigt när jag var 12 år för jag blev typ jättechockad.

Ska kolla vad biljetterna kostar , hoppas dom är någorlunda billiga ( även om inget är tillräckligt billigt när man är såhär fattig ) .

Nån som vet om dom ska dit ?

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Miiqa

Hoppas att du hittar någon som vill följa med!



sv: 22 är absolut pensionärsåldern.. Säger jag som närmar mig 24 :D

2009-08-05 @ 15:10:54
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0