Ehm va ?

Nu precis när jag var på väg hem från jobbet gick jag i min egen lilla värd och lyssnade på musik som vanligt så plötsligt dök det bara upp en kille som gick bredvid mig på gatan och kollade på mig hela tiden. Så jag tittade på lite frågande så såg jag att han sa nåt så tog bort mina hörlurar och sa "va ?"

Han: Nej jag trodde du va nån annan
Jag: Okej men ville du fråga nåt eller ?
Han: Nej
Jag: Okej
Han: Jaha trivs du här i Flogsta ? (området jag bor i här i Uppsala)
Jag: Nja ska ändå snart flytta
Han: Okej
Så bara vände han och gick.

Var säkert min grova skånska som gjorde att han fattade att jag inte är från Uppsala. Frågan är varför han undrade hur jag trivs här haha.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Miiqa

Hahaha, vilken skum kille! Han tyckte säkert du var snygg ;)



sv: Kul att du gillade mitt inlägg! Visst är det tråkigt med jantelagen och den svenska avundsjukan? Tänk, vad kul det kunde vara om folk kunde stå för att de själv och andra var bra!

2009-08-06 @ 09:24:35
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

hee,ja =)

2009-08-06 @ 11:28:37
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0