Gamla serier

Om det är nån serie jag verkligen har följt slaviskt är det Vita lögner. Det var varje vardag klockan 19 och jag satt som fastklistrad vid tvn.
Var helt inne i allt som hände där och helt involverad i deras liv och både hatade och älskade folket där. Det har ju aldrig direkt varit nån hemlighet att jag älskar såpor och alltid har gjort det haha.

Det var bara synd att det aldrig var en riktig avslutning på Vita lögner utan som bara slutade visa det helt plötsligt.

Serierna jag också följde hela tiden var också Vänner och fiender , Skilda världer och Tre kronor men favoriterna var Vita lögner och Tre kronor. Det är synd att dom inte visar såna serier nu mer på det sättet. Saknar det faktiskt.

Här är första intron till Vita lögner :) . Låten är faktiskt fortfarande bra ^^ .

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vita lägner såg jag också ett tag, haha, hade nästan glömt det!



sv: Ja, visst är det läskigt att tänka på alla barn som far illa just i denna stund.. Men det är bra att vi blir medvetna om dem, det är ett första steg! Kram!

2009-08-13 @ 20:45:18
Postat av: Daniel

Rederiet å varuhuset då?

2009-08-14 @ 11:33:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0