Google

För nåt inlägg sen skrev jag om att jag alltid drömmer att jag är gravid eller har barn och vill veta vad det betyder så Daniel och Egoinas mamma föreslog att jag skulle googla det och se vad det betyder och detta är vad jag fick fram.

"Barn : Drömmar om barn förebådar goda saker. Om du ammar ett barn kommer du eller någon nära dig snart att bli havande."

Har också tänkt på det mycket att det är för att jag har vela ha barn länge nu som det kommer i mina drömmar varje natt. Men är inte så dum så jag blir gravid det bara för jag käner för det.
Ett barn är inte nåt man pratar om i 2 min och sen går och gör ett.
Men vi får väl se vad som händer i framtiden , det finns gott om tid.

Drömde ju givetvis om det inatt också. Det kommer nog aldrig gå bort men det är en underbar känsla i drömmen och blir alltid lite besviken när jag vaknar men ska som sagt inte skaffa barn nu.
Sen när det väl är dags kommer det självklart finnas folk som kommer komma med idiotiska kommentarer men det hör väl till. Det är verkligen då man får veta vem som är ens äkta vänner.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Anonym

äääh skit i kommentarerna :) det bevisar bara att du är intressant (: tycker det låter som du är galet sugen på en knatte. Sätt i gång baby verkstaden nu!!!!!

2009-08-05 @ 17:54:16
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Läste i syrrans tidningn att drömmar om att man får barn betyder att man inom en snar framtid kommer att fatta ett vuxet, viktigt beslut. =)

2009-08-05 @ 18:28:25
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0