Inget internet

Ja mitt internet hemma funkar inte så det är därför jag har varit världens sämsta bloggerska den senaste tiden.
Men flyttar ändå tillbaka till Landskrona nu på torsdag så då kommer allt ordna sig . Orkar ärligt talat inte bry mig när jag ändå sticker härifrån föralltid snart.

Durim har fått kolla allt åt mig , min blogg , bilddagbok , Facebook osv så jag sa att han skulle skriva nåt i min blogg så såg först nu vad han hade skrivit ^^ .

Annars har jag ägnat dom senaste dagarna till att storstäda allt och är faktiskt riiiktigt nervös att dom kommer hitta fel när dom ska inspektera.
Har fortfarande inte lyckats sälja min säng så hoppas veeerkligen att den blir såld för annars vet jag inte vad jag gör.

Min mobil gick sönder också i förrgår men den verkar ha fixat sig nu och det är jag evigt tacksam för för man känner sig typ som en eremit utan kontakt med omvärden när man inte har nånting.

Är så jävla skönt att sitta vid datan igen , känns som det var 100 år sen.

Ska kolla vidare nu iaf ^^

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Linda Q

jag tror inte jag skulle klara mig utan datorn :S

2009-08-24 @ 18:18:24
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0