Michael Jackson blev mördad

Nu har det kommit fram att Michael Jackson blev mördad. Han blev utsatt för dråp eller mord.
Hans läkare är fortfarande den misstänkta eftersom det var han som gav Michael den dödande sprutan.

Det är när sånt händer som man önskar att det fortfarande fanns dödsstraff. Det finns ju i vissa delstater i USA men tror att läkaren som mest kommer dömas för dråp.

Läs Aftonbladets artikel och kolla på videorna här.

Den 3 september får Michael förhoppningsvis äntligen vila i frid. Det förtjänar han.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan RÄkor

Jag tycker synd om honom. (inte för att han är död) men för att stackarn inte ens frå vara död ifred. Sick

2009-08-28 @ 23:03:11
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Jag skulle kunna tänka mig att läkaren kan ha gett honom det där av rent medlidande.. Spciellt om Jackson tiggde och bad om det.



sv: Tack söta du! <3

2009-08-29 @ 08:19:34
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0