Tråkigt väder = Film

Idag är verkligen en sån dag när man bara ska va inne och inte göra nåt vettigt alls. Det regnar , åskar och är allmänt tråkigt väder. Man blir typ bländad och får ont i ögonen när man tittar ut för himlen är helt vit plus ont i huvet.

Satte precis på en film som jag ska ha i bakgrunden medans jag ligger på sängen och håller på med min mobil. Tittade alltid på den innan och den är faktiskt bra för den påminner om när man själv va liten och sprang rundor på gården tillsammans med 100 andra barn hela dagarna haha.

Här är trailerna till den. Förortsungar :)

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Stefan

Sv: Tack så mykcet! :)

Jasså har ni dåligtväder? här är det solsken och riktigt varmt. Och för mig som arbetar i glashus är det inge kul ;P haha



Kram!

2009-08-11 @ 17:25:13
URL: http://TheWayOfStefan.blogspot.com
Postat av: Tiara

Jaa den är bra. Jag hade den filmen förut men min lillasyster fick den. Hon bor inte i Sverige. Hmm.. Jag har inget å göra ikväll.. Jag ska nog ladda enr den. Schh! Säg inget till polisen ;)

2009-08-11 @ 19:47:36
URL: http://tiiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0