Gravid ?

Drömde inatt som vanligt att jag var gravid men denna gången var det nåt speciellt.
I drömmen blev gravid nu i oktober och fick en tid hos läkaren den 1 december när jag hade gått ungefär 2 månader. Det kändes så verkligt när jag vaknade och trodde snabbt att det var på riktigt och la händerna och kände på min mage.

Kommer va nervös hela oktober nu men inte ens i närheten så nervös som Durim kommer va haha. Men vi får väl se vad som händer. Framtiden får utvisa.

Vad är det egentligen det betyder när jag drömmer typ hela tiden att jag är gravid eller har barn ?

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Jag har ingen aning.. Finns det ingen drömtydare eller något? Försök Googla drömtydning?

2009-08-04 @ 17:16:11
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Lorena

så länge du skyddar dig så kommer du inte bli gravid så oroa dig inte :) vänta med barn tills du och Durim är 100% säkra. Det blir bara fel om du blir gravid mot hans vilja, eller om han är osäker. cuidate bella

2009-08-04 @ 21:50:21
Postat av: Daniel

hmmm du borde googla!!

2009-08-04 @ 23:28:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0