Jobbig morgon

Somnade runt 04 inatt och vaknade vid 08 av att jag hade riktigt ont i magen , det va verkligen fruktansvärt.
Får väl skylla mig själv för jag är laktosintolerant men ändå åt jag mat med laktos på jobbet igår. Men den smärtan som jag hade imorse kan inte beskrivas , det va riktigt jobbigt.
Somnade om sen och vaknade vid 14.30 så flög upp ur sängen och fixade lite så nu ska jag iväg om typ 45 minuter för börjar jobba klockan 18 .

Vad ska ni göra idag och i helgen ??

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Jag åt riktig god laktosfri glass idag!! :)

2009-08-01 @ 17:35:31
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Miiqa

Jag vet precis vad du pratar om! Kan inte äta mjölk överhuvudtaget och när det råkar hända.. Aj aj! Men har du testat sånna där tabletter mot laktosintolerans?

2009-08-02 @ 09:25:38
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0