Bröllopsfest

Har precis kommit hem från en kompis bröllop. Skrev igår att det va förlovningsfest men det var bröllopsfest.

Va i Malmö vid 13 så Durim mötte upp mig så vi åkte till Entré för jag skulle köpa leggins men jag hittade inga så vi åkte till Mobilia istället.
Där hittade vi leggins och Fatmire´s bröllopspresent. Köpte ett armband.

På festen satt jag först och kollade på några av dom som dansade och försökte se hur dom gjorde innan jag gick upp. Det gick riktigt bra för om det är nåt jag kan så är det dansa.

Gick sen vid 21.30 redan för jag skulle hinna med tåget. Durim mötte mig utanför så han följde mig till centralen så kom hem nyss.

Det var första gången jag va på en bröllopsfest.

När jag satt där så tänkte jag att jag får kolla in hur dom gör och så för det kommer ju va mina och Durim´s barns ena kultur ^^.

Men det var en riktigt rolig kväll :)

Kärlek&Respekt


Fatmire :) Har aldrig sett henne vackrare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0