Bra dag idag

Idag har varit en bra dag.
Skulle va på Arbetsförmedlingen klockan 14 så tog bussen riktigt tidigt typ 13.20 så va där typ vid 13.30.
Träffade Josse , min bästa kompis i gymnasiet på bussen. Sist vi sågs var i juni men innan dess va det riktigt längesen , säkert typ ett år. 
Och vi började snacka och asgarva typ direkt precis som gamla tider. Har verkligen saknat det.

Sen på Arbetsförmedlingen träffade jag en killkompis jag inte har träffat på typ 3 år. Så vi snackade också lite.

Det är verkligen en av dom bästa sakerna med denna underbara staden. Man träffar alltid nån så man känner sig aldrig ensam.

Det gick bra på Arbetsförmedlingen också. Min jobbcoach verkar va riktigt bra också :)

Som sagt en riktigt bra dag :)

Kärlek&Respekt


Jag och Josse på ölbrännbollen
nån dag innan studenten 2006 :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fostret ligger i en fostersäck som den växer i, men det var bara den ena som hade ett foster i sig. Tydligen vanligt.

2009-12-01 @ 21:37:13
URL: http://minsonbastian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0