Fel nummer

Fick nyss ett meddelande från ett nummer jag inte har.
"Hej anna, du vet taxigubben igår...han va såå nyfiken på..haha..lite 'horny' va han. Måste berätta ALLT! Kram emma"

Så jag skrev tillbaka: "Hahahaha vem e detta ?"
Så skrev hon: "Förlåt skickade fel"

Sen efter nån minut skrev hon "Han va sååå nyfiken...haha" och sen "Jaja, hojta om du vill att jag berättar"

Så jag skrev "Asså du har skickat till mig massa gånger nu så du kanske borde kolla de riktiga numret haha"

Har inte fått mer nu dom senaste minuterna så hoppas hon kom på rätt nummer haha.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

HAHAHA jävla brud att vara ivrig att berätta för sin kompis att hon inte hann kolla numret :P fyfan vad jobbigt det är när man råkar göra såna där tabbar.. som när man ska skriva om en person, till en annan.. då har man ju den första i huvet och då är det lätt hänt att man atumatiskt klickar fram den i telefonboken, hahaha..

2010-01-06 @ 01:04:07
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0