Förtränga känslor

Igår kväll när jag hade ätit hade jag bara en sån stor lust att spy upp det. Men jag kunde hindra mig själv genom att tänka på annat.
På det sättet är det ändå bra att jag alltid har varit en sån som inte vill prata känslor och alltid kunnat förtränga känslor. Det gör att det inte är svårt att tänka på nåt annat.

Om 2 dagar har jag inte tryckt ner tandborsten i halsen på 4 månader.

Jag vet att jag hade inte bulimi så det känns inte så mycket skillnad. Även om det hade varit skönt ibland att spy.

Ajaa ska fixa mig nu iaf. Skriver mer sen :)

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Petter-Nicklas

Du har så grymt vackra ögon. Som en parentes, ibland har jag lite svårt att koncentrera mig. Speciellt med så vackra ögon tittandes på mig.



Vad var det ni jag skulle skriva..?

2009-12-18 @ 13:43:47
URL: http://antistorbloggare.blogg.se/
Postat av: Saga

Fina ögon du har! =)

2010-08-28 @ 19:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0