Gamla tider

Vaknade imorse och va verkligen helt väck. Trodde typ att jag va död eller nåt.

Hade drömt att det hade flyttat hit nazister på min gata och dom skulle ha nån nassefest och kom och frågade om det var okej så det blev värsta bråket mellan oss.

Fick mig att tänka på för typ 5 år sen när jag och en kompis va i Knutan i Hbg och jävlades mot såna skämmiga wannabe nazister i vår ålder. Vi satt vid bordet precis bredvid dom i McDonalds och snackade om hur underbart det är att det bor så många invandrare i Sverige.
Jag kollade på dom och log och väntade på att dom skulle säga nåt men dom typ bara kollade ner i bordet hela tiden.
Sen när dom gick sa jag hejdå sötnosar men dom bara kollade på varandra och gick fort som fan.

Gamla tider gamla tider.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0