Min dröm

En sak som skiljer mig mycket från många andra är drömmen att resa osv.
Jag har absolut inget behov av att flänga runt i världen och besöka massa platser. Vill besöka Mexico nångång , det är mitt drömland men det är inget jag går och tänker på.

Mitt mål i livet är att ha en familj. Finns inget viktigare. Och att ha ett jobb så man kan betala hyran och klara sig på.
Men inget miljonär och leva la dolce vita.

Det är verkligen bra för folk som har drömmen att leva ett glamouröst liv med pengar och resor som når sina drömmar. Alla borde få sina drömmar att bli verklighet. Så länge man mår bra och gör det som gör en lycklig.

Men jag trivs bäst här där jag känner till allt och vet hur allt fungerar.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: olatidman

sv: tack, det blev en grym kväll!

2009-12-27 @ 16:28:25
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Petter-Nicklas

Du är en klok kvinna och jag önskar dig många vackra barn. Man har du ju redan, om jag inte missförstått dig helt.



sv: Jo, nog blev det firat ;)

2009-12-27 @ 21:47:25
URL: http://antistorbloggare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0