Svenska hjältar

Såg ni 'Svenska hjältar' igår ?

Satt och grät i typ 2 timmat nonstop under programmet. Speciellt när dom visade han pojken som höll på att trilla ner från fönstret på sjätte våningen. Och se hon som hade räddat en annan tjej från att bli våldtagen.

För en person som jag som aldrig gråter så kändes det lite ovanligt. Okej jag får tårar när man ser ett barn som har gjort nåt speciellt men igår va det absolut inte bara några tårar.

Alla nominerade som inte fick nåt pris är också riktiga hjältar !

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: giulia

helo! Jag vet hade bråttom när jag skrev det

2009-12-15 @ 15:35:07
URL: http://disilvestro.blogg.se/
Postat av: Em

Jag tittade inte, men kan tänka mig. Sen har vi alla små hjältar i vardagen som ger ett leende eller släpper någon förbi sig i kassakön eller håller en dörr öppen etc.

Sv: Tusen tack! Jag är väldigt nöjd själv.

2009-12-15 @ 19:58:36
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0